ПРАЦЮЄМО У СПІВПРАЦІ.
ПРИХІД НОВОЇ ДИТИНИ ДО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДУЖЕ ВАЖЛИВИЙ КРОК ДЛЯ СІМ Ї ТА ПРАЦІВНИКІВ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ, БО ЦЕЙ ПЕРЕХІД НЕ ТІЛЬКИ ДУЖЕ ПОТРІБНИЙ ТА ЦІКАВИЙ ДЛЯ ДИТИНИ, АЛЕЖ МОЖЕ СТАТИ Й ДЖЕРЕЛОМ СТРЕСУ ДЛЯ МАЛЕНЬКОЇ ДИТИНИ.
САМЕ ТОМУ, 19 ЖОВТНЯ В ЗАКЛАДІ ЗІБРАЛИСЯ ПЕДАГОГИ, ПРЕДСТІВНИКИ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ ТА БАТЬКИ ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ЗАПОБІГТИ НЕГАТИВНІ РИЗИКИ, ЩО ПОВ ЯЗАНІ З ПЕРЕХОДОМ ДИТИНИ В НОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ, ОБГОВОРИТИ ЗАХОДИ,ЯКІ ПОЛЕГШАТЬ АДАПТАЦІЮ ДИТИНИ В САДОЧКУ. У ХОДІ ЗУСТРІЧІ ПЕДАГОГИ МАЛИ МОЖЛИВІСТЬ ПОЗНАЙОМИТИСЬ З СІМ ЄЮ, ОБГОВОРИЛИ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МАЛЕЧІ ТА ІЇ ПОТРЕБИ. ПСИХОЛОГ ІРЦ ЮЛІЯ ТРУБІЦИНА НАДАЛА РЕКОМЕНДАЦІЇ ВИХОВАТЕЛЯМ ЩОДО СУПРОВОДУ ДИТИНИ ТА СКЛАДАННЯ ІПР. БАТЬКИ ПОЗНАЙОМИЛИСЬ З УСІМА ПЕДАГОГАМИ, ЯКІ БУДУТЬ ПРАЦЮВАТИ З ЇХ ДИТИНОЮ, ОТРИМАЛИ ІНФОРМАЦІЮ ЩОДО РЕЖИМУ ДНЯ ГРУПИ, ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОЇ РОБОТИ.
СПОДІВАЄМОСЬ, ЩО ТАКА ВЗАЄМОДІЯ ТА ПАРТНЕРСЬКА РОБОТА ЗАБЕЗПЕЧИТЬ УСПІШНИЙ ПЕРЕХІД ДИТИНИ У СЕРЕДОВИЩЕ НАШОГО САДОЧКУ.