Напрацьовуємо досвід з інклюзії.

27-28 березня 2019 року в м.Києві відбулася підсумкова зустріч команд із Харкова,Чугуєва, Львова з питань створення програми переходу між системою раннього втручання й дошкільною освітою в рамках проекту "Розвиток моделі забезпечення програми переходу між системою раннього втручання і дошкільною освітою", що впроваджується ВФ "Крок за кроком" спільно з БФ "Інститут раннього втручання (Харків) та РЦ "Джерело" (Львів) за підтримки Фонду Відкритого суспільства (Лондон). До складу команд увійшли батьки дітей з особливими потребами,директори і педагоги закладів освіти,спеціалісти раннього втручання, фахівці інклюзивно-ресурсних центрів, які з червня 2018 року відпрацьовували оптимальний алгоритм перехідного етапу від отримання родиною послуги раннього втручання до зарахування в дошкільний заклад./Files/images/image-0-02-05-2fb293ada7f24483d4456562deef075b15fbd1adbab0ad88fae8aadd45142117-V.jpg/Files/images/image-0-02-05-98910a5438bf5d599a7e8cbde4b4db55380e5f7e51adf960d87cd55873897d52-V.jpg/Files/images/image-0-02-09-840a635e2fe67dd9f03db3a20d4ee49a7d238446346ae516d228eddc37cb3a6f-V.jpg

Проектні команди в ході робочої зустрічі, яка проходила під наставництвом Джульєти Хенкок, професора Едінбурського університету, представили ключові результати проекту. Одним із висновків роботі у проекті стало те, щопотреби дітей з особливими потребами та їх родин не можуть бути забезпечені без розвитку міжсекторальної співпраці раннього втручання, ІРЦ, закладів дошкільної освіти, громадських організацій. Команда м.Чугуєва була представлена закладами дошкільної освіти №1 та №12 та психологом ІРЦ, які на зустрічі презентували власний досвід роботи дітьми та членами родини у процесі переходу від послуги раннього втручання до освти в дошкільному закладі.

Кiлькiсть переглядiв: 137