Засідання команди психолого-педагогічного супроводу.

/Files/images/image-0-02-05-ece4bc3c6716a9f6cd88d2e6081fc569cc37e3058eb592be9a2e08281fc064d3-V.jpg

5 травня відбулося засідання команди психолого-педагогічного супроводу дітей, які виховуються в інклюивних групах.До роботи команди супроводу освітнього закладу дрлучилися спеціалісти КУ "Інклюивно-ресурсний центр" Ю.П.Трубіціна та І.О.Коваль, які упродовж навчального року проводили корекційго-розвиткову роботу з дітьми. В ході роботи команди було обговорено багато нагальних питань, зокрема :виконання ІПР, облаштування освітнього середовища, скореговано подальшу роботу. На зустрічі були присутні батьки, які надали цінні поради педагогам щодо роботи з дітьми, поспілкувалися зі спеціалістами та мали змогу задати питання. У процесі такої спільної співпраці було вироблено план роботи на майбутнє5 травня відбулося засідання команди психолого-педагогічного супроводу дітей, які виховуються в інклюивних групах.До роботи команди супроводу освітнього закладу дрлучилися спеціалісти КУ "Інклюивно-ресурсний центр" Ю.П.Трубіціна та І.О.Коваль, які упродовж навчального року проводили корекційго-розвиткову роботу з дітьми. В ході роботи команди було обговорено багато нагальних питань, зокрема :виконання ІПР, облаштування освітнього середовища, скореговано подальшу роботу. На зустрічі були присутні батьки, які надали цінні поради педагогам щодо роботи з дітьми, поспілкувалися зі спеціалістами та мали змогу задати питання. У процесі такої спільної співпраці було вироблено план роботи на майбутнє5 травня відбулося засідання команди психолого-педагогічного супроводу дітей, які виховуються в інклюивних групах.До роботи команди супроводу освітнього закладу дрлучилися спеціалісти КУ "Інклюивно-ресурсний центр" Ю.П.Трубіціна та І.О.Коваль, які упродовж навчального року проводили корекційго-розвиткову роботу з дітьми. В ході роботи команди було обговорено багато нагальних питань, зокрема :виконання ІПР, облаштування освітнього середовища, скореговано подальшу роботу. На зустрічі були присутні батьки, які надали цінні поради педагогам щодо роботи з дітьми, поспілкувалися зі спеціалістами та мали змогу задати питання. У процесі такої спільної співпраці було вироблено план роботи на майбутнє5 травня відбулося засідання команди психолого-педагогічного супроводу дітей, які виховуються в інклюивних групах.До роботи команди супроводу освітнього закладу дрлучилися спеціалісти КУ "Інклюивно-ресурсний центр" Ю.П.Трубіціна та І.О.Коваль, які упродовж навчального року проводили корекційго-розвиткову роботу з дітьми. В ході роботи команди було обговорено багато нагальних питань, зокрема :виконання ІПР, облаштування освітнього середовища, скореговано подальшу роботу. На зустрічі були присутні батьки, які надали цінні поради педагогам щодо роботи з дітьми, поспілкувалися зі спеціалістами та мали змогу задати питання. У процесі такої спільної співпраці було вироблено план роботи на майбутнє5 травня відбулося засідання команди психолого-педагогічного супроводу дітей, які виховуються в інклюивних групах.До роботи команди супроводу освітнього закладу дрлучилися спеціалісти КУ "Інклюивно-ресурсний центр" Ю.П.Трубіціна та І.О.Коваль, які упродовж навчального року проводили корекційго-розвиткову роботу з дітьми. В ході роботи команди було обговорено багато нагальних питань, зокрема :виконання ІПР, облаштування освітнього середовища, скореговано подальшу роботу. На зустрічі були присутні батьки, які надали цінні поради педагогам щодо роботи з дітьми, поспілкувалися зі спеціалістами та мали змогу задати питання. У процесі такої спільної співпраці було вироблено план роботи на майбутнє5 травня відбулося засідання команди психолого-педагогічного супроводу дітей, які виховуються в інклюивних групах.До роботи команди супроводу освітнього закладу дрлучилися спеціалісти КУ "Інклюивно-ресурсний центр" Ю.П.Трубіціна та І.О.Коваль, які упродовж навчального року проводили корекційго-розвиткову роботу з дітьми. В ході роботи команди було обговорено багато нагальних питань, зокрема :виконання ІПР, облаштування освітнього середовища, скореговано подальшу роботу. На зустрічі були присутні батьки, які надали цінні поради педагогам щодо роботи з дітьми, поспілкувалися зі спеціалістами та мали змогу задати питання. У процесі такої спільної співпраці було вироблено план роботи на майбутнє5 травня відбулося засідання команди психолого-педагогічного супроводу дітей, які виховуються в інклюивних групах.До роботи команди супроводу освітнього закладу дрлучилися спеціалісти КУ "Інклюивно-ресурсний центр" Ю.П.Трубіціна та І.О.Коваль, які упродовж навчального року проводили корекційго-розвиткову роботу з дітьми. В ході роботи команди було обговорено багато нагальних питань, зокрема :виконання ІПР, облаштування освітнього середовища, скореговано подальшу роботу. На зустрічі були присутні батьки, які надали цінні поради педагогам щодо роботи з дітьми, поспілкувалися зі спеціалістами та мали змогу задати питання. У процесі такої спільної співпраці було вироблено план роботи на майбутнє5 травня відбулося засідання команди психолого-педагогічного супроводу дітей, які виховуються в інклюивних групах.До роботи команди супроводу освітнього закладу дрлучилися спеціалісти КУ "Інклюивно-ресурсний центр" Ю.П.Трубіціна та І.О.Коваль, які упродовж навчального року проводили корекційго-розвиткову роботу з дітьми. В ході роботи команди було обговорено багато нагальних питань, зокрема :виконання ІПР, облаштування освітнього середовища, скореговано подальшу роботу. На зустрічі були присутні батьки, які надали цінні поради педагогам щодо роботи з дітьми, поспілкувалися зі спеціалістами та мали змогу задати питання. У процесі такої спільної співпраці було вироблено план роботи на майбутнє

Кiлькiсть переглядiв: 165